Hè tossicu per a resina epossidica
2022-11-04
lu resina epossidica E44 usu spessu ùn hè statu verificatu per a toxicità, ma da l'esperienza di l'usu, pò esse cunsideratu cum'è basicamente micca tossicu, salvu s'ellu ùn hè micca pigliatu oralmente; Ùn ci hè micca danni visibili in u cuntattu di a pelle. Dopu avè finitu u travagliu, sguassate cù acqua calda o lavate cù acetone; In quantu à l'inhalazione di vapore, ùn hè micca intesu chì E44 pò esse riscaldatu in steam. Inoltre, l'epoxy hè amorfu, è ùn ci hè micca una temperatura fissa di liquefaction è gasificazione. Se a temperatura hè troppu alta, si decompone è carbonize.
Ùn hè micca a toxicità di l'epoxy stessu. A toxicità di l'epoxy in a custruzzione è l'usu vene principalmente da diluenti è agenti di cura. I diluenti cumunimenti utilizati, l'etanol è l'acetone, ùn sò micca tossichi in sè stessu, ma anu effetti anesteticu. Sò estremamente inflammabili è deve esse ventilati. In principiu, u xilenu ùn hè micca tossicu è hà ancu effetti anesteticu. In ogni casu, si dice chì e materie prime lasciate in u prucessu di produzzione di xilene di bassa qualità sò tossichi, è u gustu hè particularmente disgusting. L'epoxy di pisu moleculare bassu pò ancu esse cunsideratu micca tossicu; L'amine comunemente usate cum'è agenti curativi sò generalmente tossichi è anu ancu un odore pungente. Tuttavia, u rapportu di chista è l'agenti di cura di l'amina hè di solitu assai largu. Quandu sò agitati in modu uniforme, sò generalmente sottumessi à una reazione di reticulazione cù pochi residui.
In a maiò parte di i casi, i piscine d'acqua potabile in e nostre cumunità, scole, centri commerciali, è i guverni sò tutti fatti di resina epossidica per a prutezzione di a corrosione, è ponu passà a prova standard naziunale, cusì u guaritu. resina epossidica hè micca tossicu.