Benvenuti à i Clienti da l'India
2023-04-10
U dopu meziornu di u 26 di marzu di u 2023, i clienti da l'India anu visitatu a nostra fabbrica per l'ispezione in situ.
U dopu meziornu di u 26 di marzu di u 2023, i clienti da l'India anu visitatu a nostra fabbrica per l'ispezione in situ. I prudutti è servizii d'alta qualità, l'equipaggiu squisitu è a tecnulugia, è e boni prospettivi di sviluppu di l'industria eranu motivi impurtanti per attruverà a visita di stu cliente. U direttore di a fabbrica Yang è Zhang accoltu calorosamente invitati da luntanu in nome di a cumpagnia.
|
|
Accumpagnatu da i capi di dipartimentu è u persunale, u cliente hà visitatu l'attellu di pruduzzione di a cumpagnia, l'attellu di materia prima è l'attellu di produttu finitu. Durante a visita, u persunale accumpagnatu di a nostra cumpagnia hà furnitu à u cliente una introduzione dettagliata di u produttu di foglia FR4, foglia epossidica 3240, foglia di bakelite è hà datu risposte prufessiunale à e dumande di u cliente. Una ricca cunniscenza prufessiunale è una capacità di travagliu eccellente anu ancu lasciatu una impressione profonda nantu à i clienti. E duie parte anu purtatu discussioni approfondite nantu à a cooperazione futura è speranu di ottene u sviluppu win-win è cumunu in i prughjetti di cooperazione pruposti in u futuru.
|
|
Per furnisce à i clienti una cunniscenza cumpleta di a forza di produzzione di i nostri materiali d'insulazione, di a filusufìa cummerciale è di a qualità di u produttu, accumpagnati da i direttori di fabbrica Yang è Zhang, i clienti anu visitatu è inspeccionatu tuttu u prucessu di produzzione, u prucessu di ispezzione di qualità è l'attellu di produzzione di machining. sequenza.
A visita di u cliente ùn solu hà rinfurzatu a cumunicazione trà a nostra cumpagnia è u cliente, ma hà ancu stabilitu una basa solida per i nostri prudutti di Proteczione Ambientale Xinquan per avè una direzione megliu. In u futuru, avemu sempre aderisce à i prudutti d'alta qualità, espansione a parte di u mercatu, è migliurà continuamente è sviluppà!
|